söndag 15 november 2009

inlägg

Felix har ganska tråkigt när han inväntar samtal....
Så jag kom på att tänka.
Det finns massvis av olika människor
tex, det finns dom som är sjukt snälla men är ap tråkiga.
Dom som får en att ap garva hela tiden men kan vara för mycket ibland och blir dryga.
Och det finns dom som att har nånting alls att tillägga.
TÄNK att få uppleva en annan sorts person och se och känna hur det är att är från ett annat perspektiv.
Liksom jag lever mitt liv och är till exempel väldigt känslig av mig och har lätt att ta åt mig och kan bli väldigt ledsen om folk inte nämner mig på vissa sätt som jag trodde dom såg mig eller att dom inte visar att dom tycker om mig så blir jag i stort sätt ganska nere.
Tänk då att vara helt iskall inte känna nånting överhuvudtaget att skita i allt helt enkelt ?
Hade varit epic på en sida och ganska klent dåligt på ett annat.
Att inte ha nå känslor så alls hade varit skönt själv men hur skulle folk se en då ?

AwhGAWD.
Sjuk tanke bara.
(måste säga att jag är precis lika yber som senaste inlägg XD LUL )


kthnxbye

Inga kommentarer: