måndag 2 november 2009

back

Tillbaka från stockholm, and damn it feels good to be back.
Stockholm har haft sina vändningar faktist, har varit både skoj (iallfall lite) och ett rent helvete
tänker inte säga varför det va ett helvete men det va nice för jag fick träffa kixx och jenz iallafall !
ap nice tiep !
sen så köpte jag 3 töjningar när jag va där.
1 va till oscar och 2 till mig :)
Och jag har satt in en nu (det kommer en bild sen)
och nu sitter jag och darrar av skräck inför nästa, USCHA.
Sen finns det inte så mycket att berätta från stockholm tror jag.
Sen idag har jag varit med Frida och myyyst sönder, såååååå SJUUUKT efterlängtat!
uscha, det här vill jag inte vara med om igen att vi ska sakna varan så mycket :c hemskt :c
nu ska jag försöka trycka in nitar i mina jeans sen sova


puz

Inga kommentarer: