tisdag 20 oktober 2009

yeees

Today, skolan då som vanligt och träffade fridis på jag vet inte HUR LÄNGE (ca 2 dagar i think)
vi hängde typ efter skolan och gjorde även kladdkaka och hon skulle hjälpa mig lite med läxan men det gick ju som det gick.
Jag är en dålig lärling i guess.
Sen kilade vi till Oscar och lekte med han också.
Haha, så tänkte vi va snälla och ta med oss av våran goda kladdkaka men han hade redan gjort en själv.... MEN jag lämnade kvar den där ändå så han får svulla i sig lite mer ^_^

Imron ska det fotas med marcus och även att jag ska skaffa UNDERCUT/SIDECUT !!!!azum..

It's my red star steal it
It's my red star can't let go
It's my red star conceal it
It's my red star oh no

http://www.youtube.com/watch?v=3gsFgoHSs18

mycket bra låt

oscar tipsar lixxom <3


puz&godnatt

1 kommentar:

Oscar Sundh sa...

Den är ju GRYM.
tack för ni kom satt man fick lite skratt iaf <3