fredag 23 oktober 2009

today like always

Idag va det typ ap slappt på skolan, tog även ut min frånvaro grej så jag fick se vilka lektioner jag inte varit med på osvosv, och min totala frånvaro som va på 7%
Känner mig ganska duktig faktist om man jämför med vissa andra ..... heh.
Och sen senare mot kvällen så vänta jag in Frida (<3) och så tänkte jag att jag går ut med hunden för det hade tagit ett tag innan hon kom.
Så springer sessan typ in i mitt rum och skäller typ.
Mitt face blev typ, WTF? det händer väll sisådär.... aldrig ?
Och så går jag in och kollar så sitter sötnosen där whihi.
Vi typ hade det trevligt och kolla på idol och hon va en ängel från ovan och köpte till och med coca cola vanilj och cherry, djävulskt goda.
Sen kom Oscar och umgicks med oss och vi hade det typ as nice.
Fast sen mot slutet så tog typ alla, haha.
Men sen när Frida väl hade åkt hem så följde jag med Oscar en bit och vi träffade på en ganska packat kille som glodde som ett spån.
Sen så vinkade jag typ och sa hej.
Så går han fram som om han ska slå ner mig typ och säger "Keymaster"
OCH DÄR, DÄR VA ETT TILL WTF MOMENT ! :O
Så gick han fram och kramades och lutade huvudet på mig osv xD haha
Så sa han en del gånger till "Keymaster".
Stört rolig kille (y)
Och nu siter jag vid datan och degar och planerar för att sova.


Sov sött,

puz

Inga kommentarer: