söndag 6 december 2009

Mys helg, jag känner mig helt mongo och tänker göra sån där 10 sanningar om dig själv.
he.

1; Jag tycker faktist inte om godis så mycket, varje gång jag biter i en godis bit så får jag ont i tänderna och vill inte ha mer.
2; Jag hade förr i 9:an typ 3 svettarmband för att försöka dölja att jag hade smala handleder
3; Under hela mitt liv har jag varit en "outsider", typ mobbad hela tiden, haha
4; Jag gillar heavymetal ibland och techno ibland.
5; Jag har ett ärr på mitt bröst.
6; Jag har väldigt många födelsemärken över hela kroppen.
7; Det värsta jag vet är att inte känna mig omtyckt, typ älskar att retas med folk med förnufft men att hon visar att dom inte tycker om en är det värsta jag vet!
8; Jag är väldigt dålig på att plocka undan efter mig eller plugga hemma. Varje gång jag ska plugga hemma eller städa så sätter jag mig vid datan istället och gör ingenting i stort sätt sen tänker jag att jag har gott om tid även om nått prov skulle vara nästa dag.
9; Jag hatar mina smala ben, känns som man inte passar i nånting nowdays.
10; Jag hatar att jag är så jävla känslig av mig.

KLAR'T
nu ska jag rulla ciggareter, sova och dröma om Frida.

puz

Inga kommentarer: